Inconsistency.

Wednesday, January 28, 2009

In 6497 de zile...

Am invatat ca incapatanarea de a te tine de trecut, te face sa dai cu piciorul la prezent.
Am invatat ca un compromi
s facut de unul singur duce la frustrare si dezamagire.
Am invatat ca poti tine la cineva, dar in fond trebuie sa tii si la tine pentru a primi ceva in schimb.
Am invata
t ca ne "inventam probleme pentru a avea ce rezolva."
Am invatat ca a te preface ca esti pasiv la lucrurile care te deranjeaza doare.
Am invatat ca "in dragoste indiferenta-i cea mai grea".

Am invatat ca intr-adevar experientele negative te fac mai puternic.
Am invatat ca atunci cand esti iertat, mereu cand gresesti ti se aduce aminte de greseala initiala.
Am invatat ca "o persoana nu se schimba, doar se maturizeaza."
Am invatat ca unii oameni au noroc chior cateodata si nu are sens sa fiu invidioasa pe ceva ce nu mai pot sa schimb.
Am invatat ca cei din jur isi formeaza pareri prea repede,prea dur si pe niste criterii nefondate.
Am invatat sa nu imi pese de acele pareri.
Am invatat ca persoanele in care ai incredere te vor dezamagi.
Am invatat ca trebuie sa ii ierti, pentru ca si tu faci la fel.
Am invatat ca abia atunci cand vorbesti despre defectele tale, le vor vedea altii.
Am invatat ca trebuie sa gandesc singura in ceea ce ma priveste, pentru ca nimeni nu ma cunoaste destul de bine incat sa ia decizii pentru mine.

Am invatat ca unele lucruri trebuie tinute pentru sine.
Am invatat ca atunci cand vrei sa ridici moralul unei persoane prin glume sarcastice, nu te vei amuza decat tu.
Am invatat ca daca te ingrijorezi ca esti plicti
sitor, insistent, obositor sau enervant si ii intrebi pe toti, sigur esti.
Am invatat ca daca te astepti sa fii contrazis cand spui ceva rau despre tine
, vei avea o surpriza.
Am invatat ca daca nu esti in stare sa ierti, pierzi multe.
Am invatat ca daca nu iti spui mereu parerea, nu inseamna ca esti slab sau dominat. Nici daca o spui mereu nu demonstreaza ca esti puternic.
Am invatat ca aproape nimeni nu e sigur pe el. Multi par siguri pe ei pentru a nu-si arata slabiciunile.

Am invatat ca poti sa eviti o intamplare si sa fii prudent oricat vrei; pana la urma tot o sa treci prin ea.
Am invatat ca foarte putine persoane mai au rabdare.
Am invatat ca pe masura ce vom creste, vom deveni tot mai pasivi si mai practici.
Am invatat ca doar acum avem naivitatea ce ne permite sa visam si sa ne facem planuri inalte, sa credem ca putem schimba lumea, sa ne bucuram de lucrurile mici, sa spunem ca noi vom fi altfel, sa credem ca nimeni nu a trecut prin ce trecem noi.


Am invatat ca doar acum avem rabdarea sa ne uitam la un film de o mie de ori sau sa punem o melodie pe repeat si sa o ascultam ore in sir.

Am invatat ca "pot fi foarte multe persoane in jurul tau si sa simti ca esti singur."
Am invatat ca trebuie sa fii tu insuti.
Inca nu am invatat cine sunt...


[poftim Lira..am pus ghilimele la toate care is inspirate din alte parti :)) .idiat.]



1 comment:

Lira said...

Am invatat ca ne inventam probleme pentru a avea ce rezolva.

tztztz quoteul meu:))