Inconsistency.

Monday, February 9, 2009

Leapsa no.3 : If you were to

Leapsa de la Andra

Daca ai fi nevoit sa alegi o singura melodie pe care ai putea sa o asculti toata viata,care ar fi ea?

Da Andra:*, mi se pare imposibila chestia cu alesul unei singure melodii:)) pt ca de-a lungul vietii ai anumite perioade, anumite stari ce se schimba de la o zi la alta si de la an la an si in plus o melodie ascultata in nestire timp de ..sa spunem 3 luni e deja mult prea obositor si te plictisesti. Parerea mea.


Avand in vedere gradul meu de maturitate foaaarte ridicat[ :)) ], atitudinea mea oarecum negativista si neincrezatoare[ prapastioasa am putea spune] si in general pasiva la majoritatea lucrurilor si obsesiva la altele (relativ, pentru ca variaza la intervale alarmante de timp) ...sa zicem ca melodia pe care as asculta-o chiar si cand n-as mai auzi ar fi Poesis - Cantec Soptit.

  • pentru ca este una dintre singurele melodii care ma poate face sa ma simt si trista si fericita in acelasi timp.
  • O ascult de prin '94 cred, de cand eram mica si plapanda si mi-o canta tata si nu intelegeam nici un singur cuvant din ce auzeam; iar acum de fiecare data cand o ascult inteleg fiecare cuvant altfel.

[Note: As mai adauga,dar daca un singur cantec zice, ce-am sa fac?>:P]

In continuare, leapsa merge catre Patricia.

No comments: